Kontakt Bygningsstyrelsen

Nem og hurtig kontakt til Bygningsstyrelsen

Pr. 1. oktober 2018 skal nye henvendelser til Bygningsstyrelsen vedr. fx administration og drift og vedligehold af ejendommen samt øvrige spørgsmål gå gennem en af nedenstående kanaler (du kan også downloade oversigten som pdf i infoboksen til højre):

Kundeindgange (højformat)

Login til Serviceportalen

www.BYGST.dk/Serviceportalen kan du indtaste din henvendelse i Serviceportalen, hvorefter din henvendelse bliver direkte oprettet i vores elektroniske kundesystem.

Du kan som kunde hos Bygningsstyrelsen blive oprettet som bruger af Serviceportalen ved at udfylde denne blanket med oplysninger om institution, navn, stilling, telefonnummer og mailadresse og sende den til BYGST@BYGST.dk, hvorefter vi sender dig en mail med dine login-oplysninger.

Du kan finde en brugermanual til serviceportalen her.

Kontakt til Frontdesk

Du kan kontakte Frontdesken pr. mail på BYGST@BYGST.DK eller på telefon 4170 1000. Hvad enten du ringer, skriver eller opretter henvendelsen i Serviceportalen, tager Frontdesken imod henvendelsen, registrerer den og besvarer den enten straks, hvis dette er muligt, eller sender den videre til en relevant medarbejder, hvis henvendelsen kræver specialviden eller nærmere drøftelser.

Hvis du ikke er kunde, er du også velkommen til at kontakte os pr. mail på BYGST@BYGST.DK eller på telefon 4170 1000.