Kontrakt om levering af IKT-værktøjer

Tilbage til oversigten

Udbuddet vedrører en 4-årlig kontrakt om levering af IKT-værktøjer til understøttelse af Bygningsstyrelsens byggeprojekter. Leverandøren stiller Systemet til rådighed samt yder drift, support og vedligeholdelse af Systemet i kontraktperioden. Herudover har Bygningsstyrelsen mulighed for at bestille konsulentydelser og undervisning. Der er mulighed for forlængelse af kontrakten op til 2 gange af hver 12 måneders varighed. IKT-værktøjerne består af fire moduler: Projektwebmodulet, Udbudswebmodulet, Modulet for dialog i udførelsen og Modulet for digital aflevering.

Udbudsformen er udbud med forhandling.

Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet, som er tilgængeligt på Kammeradvokaten/Advokatfirmaet Poul Schmiths digitale udbudssystem med webadressen www.digitaleudbud.dk. Ansøgningsfristen er 12. maj 2020 kl. 12.